S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 

SLEDUJTE NÁS


 

Najdete nás na

 

 



NEJPRODÁVANĚJŠÍ

NOVINKY

arr3Prodej kosmetiky hlavně dekorativníProdej kosmetiky různých značek např. MOJE, E style,Sleek, Jordana, Milani, Makeup Revolution,...

KONTAKTY

David Schreder
Kollárova 190/12
18600 Praha 8 Karlín
tel: +420 777 811 663
IČ: 03688429
Email: obchod@prodavamekosmetiku.cz

CO VÁS ZAJÍMÁ

Zde odpovíme na nejčastější otázky, které Vás zajímají.


Zboží skladem, máte opravdu skladem?

Ano, veškeré námi nabízené zboží, které je na Eshopu označeno skladem máme skutečně skladem.  Výjimku tvoří pouze zboží od Lambre, které odebíráme od výrobce ještě týž den od objednání.

Zboží  které míváte nemohu najít.

Patrně byl prodán poslední kus, kontaktujte nás na email obchod@prodavamekosmetiku.cz můžeme se domluvit kdy zboží opět naskladníme.

Můžete sehnat zboží, které normálně nemáte v nabídce?

V tomto případě nás kontaktujte na email obchod@prodavamekosmetiku.cz a domluvíme se jestli je to v našich silách ono zboží sehnat.

Zasíláte i na Slovensko?

Ano, zasíláme i na Slovensko, a to pouze přes Českou poštu. Více informací v menu DOPRAVA A PLATBA.

Kdy objednávka, kterou jsem objednal/a dorazí?

Objednávku zasíláme následující pracovní den po obdržení Vaší objednávky a to při platbě na dobírku. Při platbě předem na účet, objednávku zasíláme ihned po obdržení peněz na náš účet. Připsání peněz na účet může trvat několik dní (hlavně když máte jinou banku než my).

Mohu objednávku zrušit?

Ano chápeme, že jste si objednávku rozmyslel/a a v tomto případě nám neprodleně napište na email obchod@prodavamekosmetiku.cz nezapomeňte napsat číslo objednávky a my objednávku stornujeme. Pokud již byla objednávka odeslána domluvíme se na nějakém řešení.

Kolik stojí poštovné a máte poštovné od určité částky zdarma?

Na tyto otázky najdete odpověď v menu DOPRAVA A PLATBA.

Lze si objednávku vyzvednout osobně?

Ano, osobní odběr nabízíme, více o osobním odběru v menu DOPRAVA A PLATBA.

Proč objednávku na osobní odběr nelze platit v hotovosti?

Nemáme klasické výdejní místo, takže každá domluvená schůzka na kterou zákazník nedorazí (a předem se neomluví) je pro nás ztráta času, který můžeme využít třeba na balení jiných objednávek apod. Zákazník který zaplatí předem, víme, že určitě dorazí.

Objednal/a jsem na Eshopu, ale nedorazil potvrzovací email.

Doporučujeme zkontrolovat nejprve, že jste objednávku opravdu odeslal/a, poté zkontrolovat SPAM složku ve vašem emailu. Nenajdete-li potvrzovací email, napište nám na email obchod@prodavamekosmetiku.cz a my Vám email zašleme znovu.

Nenašli jste zde odpověď na tu Vaší otázku?

V tom případě nám napište na email obchod@prodavamekosmetiku.cz a rádi odpovíme na Váš dotaz.

 

MzI1MzNjM2